söndag 3 juli 2011

The bird is the word

Iår blev jag förföljd av en duva på arbetet. Den gick efter mig när jag var ute och tog in tomma glas från borden och sen satte den sig också uppe i det öppna fönstret. Mycket irriterande. Jag fick senare vet att den alltid brukar vara där, när det är bra väder. Den har nog fått för mycket salta nötter att äta.

Sen började det att regna. Väldigt mycket. Det kom in ca tio centimeter vatten vid dörren, blixten var flera gånger rakt över oss och det tog över en timme att ta sig hem sen med metron. Det ska tydligen regna idag också...

2 kommentarer:

  1. Hödy about tiin bird story så kom jag ihåg: tå vi gick i lågstadiet så minns ja tå pojka had viri på kalas ti Jespers, så had di mata hans undulat me så myki salta pinnar at a dööd. End of story. :D

    SvaraRadera
  2. Va? Haha, he komber jag int ihåg. Stackars fågel! ;D

    SvaraRadera