måndag 5 oktober 2009

Ett sjuuukt intressant blogginlägg!

Hej, kära läsare, tihii!

Idag tänkte jag berätta om min sjuuukt intressanta dag, eftersom jag vet att ni är sååå intresserade av mitt sjuuukt intressanta liv! Så, vi börjar från början av denna dag!

kl. 07.15. Vaknar av ljudet som hörs när ett sms landar i ens inkorg, där viktig info om nästa Tarantino-film stod skrivet! Jag blev så glad att jag rusade in i duschen, fast det var 30 min. kvar tills min väckarklocka skulle ringa.

kl. 10.00. Sticker iväg till folkhögskolan jag skulle besöka denna dag. Får först vara med på deras morgonsamling/andakt. Jag fick låna en psamlbok, även om jag skulle ha kunnat psalmen utantill. (psalm 188.) Sen gjorde jag min grej. Ett bra skolbesök!

kl. 14.30. Lunch at Rosso i stan med syster som kom på besök. Mycket gott och trevligt!

kl.17.30. Nu sitter jag här och väntar på tre styssemedlemmar ska anlända till min koja, om ca en timme. Vi ska planera häftiga evenemang, tihii!

Imorgon reser jag till Helsingfors för att jobba på kansliet. Sen på onsdag bär det av till Bryssel på OBESSU-evenemang. Jag återvänder till detta kalla land på måndagkväll. Till dess, ta hand om er! Puss&kram!

(tyvärr finns det inga bilder på min lunch, eftersom jag inte har haft någon kamera sen något år tillbaka. Hoppas ni klarar er utan bilder, kära läsare, tihii!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar