måndag 29 juni 2009

"Om du vill visa att du älska mig, så sväljer du!"

Angående det här: http://www.svenskbladet.se/relationer/index.php?alias=min_kille_vill_att_jag_ska_svalja.html

Wow. Hon går verkligen emot andra sexologer. Oftast brukar de ju poängtera att det är viiiktigt att respekteeera sig själv genom att inte göra något som en inte gillar. Tejen skriver ju t.o.m. att hon tyckte att det var "skitäckligt". Men som sexologen Linnea skrev, så är det ju otroligt viktigt att "visa respekt för din pojkväns önskningar." För annars kanske han gör slut och det är tydligen det värsta som kan hända. Att bli lämnad.

4 kommentarer:

  1. oh your god! vilken idiot till sexolog!

    SvaraRadera
  2. Herregud, hoppas du inte tog artikeln på allvar...eller tror du verkligen att det finns en tidning som heter "Dagens Svenskbladet"???

    SvaraRadera
  3. Jag får ju faktiskt erkänna att när jag tittade vidare på hemsidan så ser nyheterna inte så värst seriösa ut... ;)

    Men hey, jag skyller på att jag är från Finland och därför reagerade jag inte på namnet "Dagens Svenskbladet" och att jag fick länken skickad till mig och läste endast "sexologens" svar. (plus att jag på något konstigt sätt inte skulle tycka att det var konstigt om det fanns sexologer som faktiskt tycker så... på riktigt!)

    SvaraRadera