lördag 30 januari 2010

This is revolution!

Just nu sitter jag och beundrar Åbo domkyrka från fönstret i min vän Malins lägenhet. Åbo är trevligt, men jävligt kallt. Hela Finland verkar lida av kölden just nu. För om tidningen skriver om hur en bäst skyddar sig från köldskador (lösningen stavas tillräckligt många lager kläder. Vem skulle ha kunna gissat det?!) så måste det ju antingen bero på nyhetstorka eller att vi faktiskt genomgår en köldknäpp för tillfället.

Men jag har en nyhet att dela med mig och det är att det finns något som heter Metal Female Voices Fest! Och tydligen är det åttonde gången det ordnas! Och bäst av allt, Arch Enemy är på väg dit, för första gången tydligen! http://www.metalfemalevoicesfest.be/

Jag önskar verkligen jag kunde byta sångröst med Angela Gossow, the coolest singer ever. Så till nästa jul önskar jag mig hennes röst i julklapp! http://www.youtube.com/watch?v=n9AcG0glVu4&feature=fvst

Så... är någon intresserad av att åka till Belgien i oktober?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar