måndag 15 augusti 2011

Finlandsresan, fortsättningen KONFIRMATIONEN

Dagen innan jag flög tillbaka till Köpenhamn i juni, var det så dags för min lillasysters konfirmation.

Utanför kyrkan.
Pillan, Cajsa, Kajsa och Sara.

Konfirmanden själv.
Obligatorisk syskonbild.

Grattis!
Dagen efter flög jag alltså till Köpenhamn och har nu gått igenom de tre juniveckorna i Finland i bilder här på bloggen. Min kamera har dock vägrat samarbeta efter dagen på stranden... * men eftersom jag fortfarande har bilder från Frankrike att visa, så kommer nog bloggen inte att lida på grund av brist på bilder. Jag blir bara tvungen att få iväg kameran på service.

* Jag menar inte att kameran gick sönder på grund av att jag tog med den på stranden. Bara att den strandbilden är den sista bilden kameran har fotat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar