måndag 8 augusti 2011

Ring,ring, bara du slog en signal

I lördags fick jag min första "beundrarlapp" på arbetet. En kille i 25-30 års ålderns gav mig en liten lapp med hans telefonnummer på innan han gick. Sött, men han kommer nog att vänta förgäves på ett samtal från mig.

I går, söndag, avslutades någon cykeltävling här i Danmark och de cyklade just precis utanför cafét jag arbetar på. Jag har aldrig sett så mycket folk där tidigare! Och vad folk skrek och hejjade! Jag förstod aldrig riktigt charmen med det hela, men det var skoj med så många gäster.

Idag gick jag och sambon och köpte en ny tv, eftersom den gamla hade gått helt sönder, och ett datorskrivbord, eftersom sambons egna design också gett vika. Annars är det mulet och okej här i Köpenhamn.

Hur har ni det?

2 kommentarer:

  1. Great! He regnar men annars bra! Har du bilder från France? Upload mesama.

    SvaraRadera
  2. Jå, jag har några. Tror jag ännu har bilder från Finland att ladda upp... får bli kvällssyssla att sortera bland de många, många bilderna. ;)

    SvaraRadera