torsdag 25 februari 2010

FINLAND VANN BRONS!

Finland fick brons i ishockey! (nu väntar jag bara på kommentarerna som säger "jaa, men i DAMhockey juuh!", "kul, men den riktiga ishockyn väntar ju ännu" och bla bla bla bullshit.)

Men förhoppningsvis får vi kanske åtminstone läsa en jävla positiv sportkolumn imorgon. (eller idag, klockslaget har nu förvandlat torsdag till fredag.) Alltså, är det något som har stört mina senaste frukostar och verkligen utvecklats till mitt största I-landsproblem ever så är det dessa pessimistjävlar till sportjournalister. Oj, buhuu. Det går skit för Finland i OS. Jaha?

Annars diggar jag denna http://www.newsmill.se/artikel/2010/02/11/dags-att-vi-kvinnor-g-r-uppror-mot-os-terrorn

Visst, anklaga mig bara. Jag erkänner direkt:

jag är en kulurtönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar