tisdag 6 april 2010

Ett långsamt farväl

För alla långsamma tänkare: jag kommer alltså att flytta till ett annat land.

Vill ni se mig före det, så rekommenderar jag att ni tar kontakt före den 21 maj. För den dagen bär det av till danskiland. Jag kommer, förhoppningsvis, besöka Finland en gång i början av juni och en gång i början av juli i sommar. Men det kommer antagligen bestå av två korta visiter, där jag bl.a. måste hinna med studentkalas, inträdesprov och kusinens bröllop.

Så vill ni hinna prata, dricka vin, köra gaturally, skvallra, stjäla ölstop, gå på teater, paja katter och annat trevligt tillsammans med mig så gäller det att ta kontakt innan det är försent.

Så ta chansen och ring mig! Typ, nu?

Annars är förstås alla snälla människor välkomna på besök om ni råkar ha vägarna förbi Köpenhamn någon gång!

2 kommentarer:

  1. Hej Sofia! Länge senn sist ! Nu skall jag ta chansen och träffa dig, hur är det var är du vecka 15 alltså nästa vecka?!? Jag skall nämligen vara i Vasa hela nästa vecka så då skulle vi ju kunna ta lillon med och speaka lite över en vinflaska :)

    Ina :)

    SvaraRadera
  2. Jag är antagligen i Vasa 11-14.4. (sen bär det antagligen av på Regnbågshelg till Hesa under veckoslutet.)

    Ring mig någongång då! :)

    SvaraRadera