fredag 31 december 2010

År 2010 i bilder

Jag har många bilder på datorn i Danmark, men här kommer iaf några bilder jag hittade på datorn i Finland från år 2010.Nyåret firades med C...

... i Paris. Mycket fint, men äckligt mycket folk i metron. Vi rymdes inte med på det sista nattåget, så vi satt på café från kl.02 tills morgontågen började gå igen ca kl.05. Tur att cafén har sådana öppettider!

Jag fyllder 20 år i Paris.

Här tackas avgående styrelsen på Elevriksdagen som hölls i Mariehamn i våras.

Sen flyttade jag ut från min lägenhet i Vasa. När jag bodde där, gick jag i dödstrappor varje dag.

Från en utekväll i våras i goda vänners lag.

Från mitt besök i juni i moderslandet.

Cammi, C och Mebit i juli.

Vi besökte bland annat Jeppis uteliv i juli.

Syskonen på kusinens bröllop.

Syster besökte också Danmark i höstas. Sen fick jag även besök av föräldrarna. Besök är alltid lika roligt, så om någon vill se Danmark (mera specifikt Köpenhamn) så kom gärna förbi mitt då!

Sen blev det vinter...

... och julafton!
Ja, år 2010 var ett bra år. Men 2011 kommer att bli ännu bättre.
Så till sist vill jag önska er alla ett riktigt gott nytt år, så hörs vi 2011! Hoppas alla får en bra kväll, och kom ihåg: ingen får köra i fyllan. Det är en dödssynd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar