måndag 13 december 2010

Hej, hej Österbotten!

Efter en helg i stora hufuvdstaden med god glögg och trevligt sällskap, så har jag äntligen landat på den ack så platta, dock underbara österbottniska marken. Hittills har jag hunnit uppleva både körkonsert i kyrkan och traditionellt Luciafirandet. Det är härligt att träffa alla saknade människor, även om det känns lite märkligt att inte se sambon live varje dag.

Om det är någon som vill träffa mig, så borde ni ta kontakt innan den 10 januari. Just for your information.

2 kommentarer:

  1. Släng upp lite krispiga bilder på de Österbottniska snölandskapen vet ja!

    SvaraRadera
  2. Får se, om jag får låna någons kamera. Min egen är lite dum och har sökt sig till sevice. Förhoppningsvis hjälper det. Snart kommer du hem, wohoo!

    SvaraRadera