fredag 13 maj 2011

Efter den andra semifinalen

Gårdagens semifinal var mycket spännande och under kvällens lopp ändrade jag mina gissningar lite, så inför omröstningarna så min lista ut så här:

-Ukraina.
- Moldavien.
- Sverige.
- Cypern.
- Bulgarien.
- Israel.
- Rumänien.
- Estland.
- Danmark.
- Irland.

Sen hade jag satt kryss i kanten för att möjligen Slovakien, Nederländerna eller Slovenien också skulle kunna ta sig till final. Och med detta ser ni att jag fick sju (och ett halvt) rätt utav tio gissningar. Istället för Cypern, Bulgarien och Israel tog sig Bosnien&Herzegovina (en av mina favoriter som jag inte vågade hoppas på), Österrike (kvällens överraskning) och Slovenien (min halva poäng) vidare till final. Resten av mina gissningar tog sig alltså också till final.

Det kommer att bli en ruskigt spännande final! Vilka var era favoriter i den andra semifinalen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar