måndag 17 januari 2011

Bad day

För några dagar sen gick jag förbi en bil parkerad utanför vårt lägenhetshus. I bilen fanns två masker som såg precis ut som maskerna bankrånarna har i denna scen. Idag gick jag till affären. På väg dit såg jag samma bil, parkerad vid ett annat hus. Maskerna var kvar i bilfönstret. Det är så dimmigt här ikväll att jag tänker på London och Jack the Ripper. Det är inte skoj. Dessutom är jag ensam hemma just nu och jag känner mig inte alls motiverad att gå på inträdesprov till Malmö nu på onsdag. Inte alls. Jag är helt opepp. Plus att det känns som om jag håller på att bli förkyld. Jävligt bra tajming asså.

Kan inte någon skicka ett roligt youtube-klipp, en länk till en bra blogg eller annars bara skriva en uppiggande kommentar?

6 kommentarer:

  1. Ja komber int på na vits ny för tillfälle men ja funderar på e:)

    SvaraRadera
  2. Fick dy mett meil om Josh Groban? :)
    Annars kan dy ju koll in: http://www.youtube.com/watch?v=8r1CZTLk-Gk

    SvaraRadera
  3. hehe ja tycker den här e najs :D http://www.youtube.com/watch?v=b2NKnPpby74

    SvaraRadera
  4. Tack, va ni er snäll allihop. :)

    Sabina: Haha, jag var precis sådee idag med hede mobiltelefonen. (ni kan nu btw nå mig per telefon!) Jag la mitt SIM-kort i Tobias gamla telefon och ja ba "åhh, denhä tilifon er så svår att förstaa see på!" ;) Och ja, Josh Groban er nu också min nya favorit! ;) Jag had ba glömt bort att svara på he tidigare, men he var ju jättebra! Kanske blir he en länkt jär i bloggen...

    Mani: Höhöhöhö... ;)

    SvaraRadera
  5. Heja heja Sofia. You can do it!Sisu, sisu! ♥

    Om det kan vara till någon tröst så känner jag mig också lite ensam.

    Men det här klipper är feel-good.

    http://www.youtube.com/watch?v=DAciyg8SyrE

    SvaraRadera
  6. Nja, inte är det ju heller bra om du också är ensam Malin... Snart ska vi nog skypa!

    Bra klipp! :)

    Ja, sisu sisu sisuuuu!

    SvaraRadera