tisdag 11 januari 2011

Hej Danmark!

Jag landade säkert i Kastrup igår. I lägenheten väntade sambon förstås, men framför allt två stycken biljetter till Mamma Mia på Tivoli. Det lönar sig verkligen att fylla år.

OBS! Dock har min telefon dött och självfallet hittar jag inte min laddare nu när jag behöver den som bäst. Så om någon försöker ringa eller texta mig, så är det inte jag som undviker er. Jag som var så säker på att jag packade ner laddaren, men nu hittar jag den ändå inte bland all packning. Så tills jag har införskaffat mig en ny, så är det facebook, mejl eller kommentarer här på bloggen som gäller om ni vill ha tag på mig FYI.

7 kommentarer:

  1. Perfekt present! Vi kan ju höras på skype kanske ännu dehär vicko :)

    SvaraRadera
  2. Haha, å jag tänkt seinast i helgen "fan också, jag tror de har sluta spela Mamma Mia på dansk. Å jag som sku så ha vila sii he!" å så had de int sluta! :D

    Va säjs om skype imåro? På fredag ska jag på en housewarming. Dock int heila daan utan på eftermiddagen, så om torsdag int passar så passar säkert fredag också. Vi kan ju mejlas! (laddaren had lämna i Hesa...)

    SvaraRadera
  3. Vi ska öv imåro kl 18 vi purmogården men milla 3 o 6 e ja no tillgänglig.

    SvaraRadera
  4. Okej, ska vi ta imåro tå? kl.16 finsk tid?

    SvaraRadera
  5. Fast nu har jag en grej kl.13.30... he booorde inte göra mig försenad. Men OM he gör mig försenad, så lovar jag att skynda mig allt jag kan! ;)

    SvaraRadera
  6. Alltså, halv2 dansk tid... och min telefon funkar int ännu. Men jag försöker vara i tid till skypen! :)

    SvaraRadera