tisdag 25 januari 2011

Proportionerliga bröst

Jag sitter och kollar på GO´morgen Danmark. Mellan nyheterna är det ett värdpar som ska göra roliga intervjuer. De visade ett klipp från gårdagen. En mycket storbystad (högst antagligen opererad, brösten var ändå så stora) kvinna blir intervjuad. Jag vet inte varför hon är känd eller varför hon ska bli intervjuad. Men den manliga värden ba "åhh, ursäkta men jag kan inte sluta kolla på dina bröst." Den kvinnliga värden och den kvinnliga gästen fnittrar lite grann och gästen försöker "oh no, ögonkontakt tack" och mannen ba "men jag kan inte!" Sen fortsätter han att prata om hennes bröst och säger något i stil med "men för att vara så stora så är de ju ganska proportionerliga". Sen klipper de till dagens program och värdarna skrattar gott till det lite pinsamma minnet från gårdagens intervju.

Dagen kunde ha börjat bättre.

4 kommentarer:

  1. Hahaha! Vad oprofessionellt!! Youtube-klipp tack! :D

    SvaraRadera
  2. Jag veit! Men he er svårt att hitt na klipp, tå jag int veit va människo heit.

    SvaraRadera
  3. Detta får mig att tänka på när jag "råkade" se ett avsnitt av "keeping up with the kardashians" och Kim skulle vika ut sig i playboy... Hon blev förvånad när dom sa att de ville att hon skulle visa brösten! Hallå! Playboy=bröst.
    Suck...

    SvaraRadera