fredag 21 januari 2011

Sökord

Jag har några gånger tidigare skrivit om vad folk googlar för att hitta till denna blogg. Eftersom dessa ord varierar, så tar vi en omgång till!

Sofiamaa: Förståeligt. Det är ju bloggens namn.

domb i hovo, "dum i hovo" eller min favorit "dumbi dumbi dumbi dum dum dum". Jag antar att alla ni sökare letar efter detta inlägg. Väl bekomme, det är en catchig låt!

menskopp fakta, simning menskopp, bästa menskoppen: Alla ni söker högst antagligen efter detta, "Länge leve menskoppen!"

bechdel test: Här och här har jag skrivit om The Bechdel Test for women in movies. Viktig läsning!

bögarnas fel vad är det för låt: Jo, det är Grotescos låt som jag har länkat till här!

finska fenomen: Ett tv-program från SVT som jag länkade till här.

Hur hittade du hit?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar