lördag 5 mars 2011

Säkert!

Några bilder från onsdagen, då Säkert! spelade på Svenskatalande klubben på Korjaamo i Helsingfors.



Annars var det verkligen "ankdammenfeelis" över den kvällen. Först satt jag och min vän vid ett bord och pratade i väntan på Säkert! Då dök min väns arbetskamrat upp min sin kamrat. Det visade sig att de var från samma eller närliggande byar i Österbotten som vi. Sen dök min väns arbetskamrats syster upp med partner. Partnens lillebror var tydligen ett ex till min väns kompis. Efter det dök också några andra österbottningar upp... Ja, ni fattar. En ankdamm. Men ibland kan det vara trevligt. Sen träffade jag även andra människor jag inte hade sett på länge, däribland en av mina tidigare sånglärare. En mycket trevlig kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar