måndag 25 april 2011

Bloggtema

papper.fi har haft bloggtema och ställer här några frågor angående bloggandet.

1. Varför bloggar du?
Här kan ni läsa i mitt första inlägg att jag började för att jag var förbannad. Idag är jag nog också rätt förbannad rätt ofta. Så mitt bloggande handlar nog mycket om att få ut min ilska. Sen gillar jag att skriva. Samtidigt är det ett bra sätt för mig att berätta för familj och vänner hemma i Finland vad som händer just nu i mitt liv.

2. Har du någon målsättning för vad du vill åstadkomma med din blogg?
Att sprida mina åsikter om saker och ting. Är inte det alla bloggares målsättning?

3. Vilken "nytta" upplever du att du haft av ditt bloggande?
Jag har börjat läsa flera bloggar efter att jag själv började, som också har lärt mig mycket. Fått inspiration, nya ideér och tankar.

4. Hur skulle din blogg se annorlunda ut om du hade all tid i världen att lägga på den?
Mycket snyggare.

5. Beskriv den perfekta bloggen.
Snygga bilder och design, varvat med långa tänkvärda texter och korta roliga inlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar