måndag 4 april 2011

Malin gästbloggar


För en vecka sedan höll jag på och letade strump-par, googlade Strøget och packade det sista inför avfärden till Danmark. Nu börjar min vistelse här lida mot sitt slut och imorgon är det dags för mig att säga tack och adjö och åka tillbaka till Florens. Det har varit en trevlig upplevelse och Sofia och Tobias har tagit emot med mig med stor värme och gästvänlighet. Köpenhamn är en fantastiskt vacker stad och jag hoppas att det inte dröjer alltför länge tills jag får möjlighet att återvända hit.

Idag har vi börjat dagen i sedvanlig ordning med en rejäl frukost och ett par avsnitt Mia och Klara. Sedan åkte ner på stan, fikade, knäppte några bilder, lunchade och strosade omkring bland alla fina kanaler och färggranna hus.

Nu ska vi alldeles strax äta middag. Tobias sopranos-rätt doftar underbart. Jag tror det ska smaka.

Här rapporterar Malin Björk från Kastrup, Danmark.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar