lördag 13 november 2010

Kulturkarnevalen 2010

Detta är första gången jag inte deltar i Kulturkarnevalen på fyra år. Jag blir nästan sentimental när jag tänker på det.

Jag kommer ihåg min första Kulturkarneval som om det var igår. Hur sjukt roligt vi hade det! Hur roligt vi också har haft det alla andra år jag har haft förmånen att få delta eller arbeta under Kulturkarnevalen.

Ikväll hoppas jag alla deltagare och staffare under årets Kulturkarneval får en fantastisk karnevalsfest. De brukar vara fantastiska, de där karnevalsfesterna. Jag kan bara hoppas att jag har tid och möjlighet nästa år att arbeta under evenemanget.

Och för alla er som inte vet vad jag talar om, rekommenderar jag varmt denna hemsida:

Speciellt om du tillhör målgruppen (elev i grundskolans övre årskurser 7-9 eller studerande på andra stadiet, d.v.s. gymnasiet, yrkesskola eller folkhögskola) så kanske du kan delta nästa år? Jag lovar, om du deltar kommer du inte att ångra det.

Uppdate: tydligen håller jag på att bli gammal och grå, eftersom jag inte kan räkna ordentligt. Jag har ju varit på Kulturkarnevalen fem år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar