torsdag 18 november 2010

På tal om Bloggpriset 2010, del 2

Jag hade mina tankar på annat håll, så jag glömde helt bort att nominera mina favoritbloggar till Bloggpriset 2010. Jag tycker det finns en massa spännande nominerade bloggar i alla kategorier. Dock finns inga som jag hade tänkt föreslå där, så därför tänkte jag dela med mig av dem här istället! Kanske du hittar en ny favoritblogg?

Årets viktigaste inlägg:
Jag har ingen aning om det var mot reglerna eller ej, men här hade jag faktistk tänkt nominera mitt eget inlägg, "Länge leve menskoppen!". För jag tycker det är viktigt att så många människor som möjligt för information om menskoppen och kanske övergår till den. Dock gillar jag alla nomineringar i den kategorin. Om jag skulle sitta i juryn, så skulle jag vilja att alla i den kategorin vann!

Årets snyggaste blogg:
Nattans blogg. Alltid snygga foton och även snygg bakgrund.

Årets temablogg:
Matildas blogg. Matilda skriver mycket om sina studier i England och visar ofta upp sina fina alster.

Årets roligaste blogg:
Pessis blogg. Tjejen har humor och det är nice att läsa hennes blogg.

Årets nykomling:
Malins blogg. Min granne får bli min årets nykomling. Rolig blogg som startades iår och handlar just nu mycket om hennes utbytesstudier i Italien.

Årets mest orginella blogg:
Här visste jag inte riktigt vem jag skulle nominera. Vem tycker ni har en orginell blogg? Tips mottages gärna, jag älskar att hitta nya favoritbloggar!

Årets blogg:
Peppes blogg. Det är till den bloggen jag alltid återkommer till och jag gillar den. Peppe har suttit i juryn för Bloggpriset tillsammans med tre andra bloggare, Kaj, André och Micaela, och jag kan inget annat än säga "Good work!".

5 kommentarer:

  1. Oj, tack så hjärtligt för nomineringen!

    SvaraRadera
  2. Håller helt med dig om menskoppen! Och tack för omnämnandet!

    SvaraRadera
  3. Så sant. Och varsågod (och tack själv, för god bloggläsning!) :)

    SvaraRadera