måndag 1 november 2010

Sömnbrist och mobbning

Det är svårt att somna om när sambon åker på jobb redan kl.05 på morgonen. Men det är rätt mysigt att dricka kaffe när det fortfarande är mörkt där ute. Och allt detta mörker får ju en att verkligen att längta efter snö och jul! Men jag räknar kallt (höhö) med att inte se så mycket snö här i danneriket. Jag fick höra att förra vintern så hade de snö sex veckor i rad. Och det sades som om det var mycket! Så ja, det är med finska mått mätt fortfarande tidig september här.

Usch, igår fick jag höra något så hemskt att jag fortfarande sitter här och är förbannad. Tur att jag inte känner människorna i fråga, för då är risken stor att jag skulle göra något dumt nästa gång jag såg dem.

Annars var helgen bra, speciellt lördagen. Kul fest i kvindehuset. Även intressanta debatter och god mat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar