onsdag 17 november 2010

Ung & Bortskämd

Kolla in vad jag hittade här!

Bloggarens egna ord: "Han har jobbat sig upp från att vara Paows Stalker, Till nu SVT 1." (mina kursiveringar.)

Och jag ba: "åh, har personen i fråga fått jobb på något häftigt reportageprogram eller kanske till med blivit värd för sitt eget program?" Nej, personen i fråga är med i detta program, "Ung & Bortskämd".

Haha, snacka om att "jobba upp" sig!

Dessutom, är det ingen annan som får känslan av att programmet är fejk? Jag menar, come on! Jag tror på riktigt att de bara säger de där sakerna för att reta upp människor.

3 kommentarer:

  1. svar: japp vi var på den :) o den var int så dålig som ja had trott, men int tyckt ja heller att den va bra men gick att se :)

    SvaraRadera
  2. Nog har man ju hört att man är bortskämd men...huhu! Suck! Jag tycker att föräldrarna borde skämmas istället.

    SvaraRadera
  3. Sabina: Ja, he tänkt jag å först. Men seriously, e hede programmi på rittit? Jag böri nog nästan tro he motsatta... jag menar, de spelar liti bortskämd, SVT får ein "smaskig" såpa och någon vinner en jorden-runt-resa. Plus att alla andra deltagares bloggar får mera uppmärksamhet. ;)

    Alexandra: Najs om he gick att sii iaf. ;)

    SvaraRadera