fredag 25 februari 2011

Jag var bara inte gjord för dessa dar.

Jag har just kommit hem efter att ha simmat vid en mycket fin simhall i Köpenhamn. (vi simmade i en cirkel, istället för fram och tillbaka!) Kanske är detta något jag borde pröva på varje fredagmorgon? En blir ju onekligen pigg av det och det kostar mindre om en kommer dit före kl.09.

Jag väntar ännu på svar angående jobb. Typ all snö som kom i onsdags, har nu smultit* bort. Rubriken är härifrån.

Imorgon får vi förhoppningsvis besök av några från elevorganisationen. Vad ska ni göra i helgen?

* Smultit? Smält?

5 kommentarer:

  1. Revy... (förstås) Sen ska jag försöka mig på att söka ett serveringstillstånd...

    SvaraRadera
  2. Serveringstillstånd? Till vad?

    SvaraRadera
  3. Jag ska till Venedig på karneval! YEAH!!!

    Kan vi simma runt i ring när jag kommer och hälsar på?

    SvaraRadera
  4. "Å di simmade å simmade å simmade runt" :)

    Monica

    SvaraRadera
  5. Ja, absolut kan vi simma då Malin! :)

    Vafö komber jag int ihåg vem som sjunger hade låtn, Monica? Jag minns låtn, men int vems he er...

    SvaraRadera