onsdag 23 februari 2011

The winter´s back!

Haha, där fick jag för att igår kväll ha skrivit ett tidsinställt blogginlägg till idag (kolla föregående inlägg) om att det fortfarande känns och ser ut som höst over here. De små och några snöflingorna som behagade att falla igår blev tydligen flera och större under natten, för när jag vaknade imorse såg det ut så här. Hurra för vintern! Det är ändå bara ca -4 grader, så det är helt okej.




Bilden i föregående inlägg är faktiskt från lördagens promenad, medan dessa snörika bilder är från idag. Ont i kroppen har jag dock fortfarande. Mest när jag går i trappor. Tur att lägenheten bara ligger på första våningen.

2 kommentarer:

  1. Oj! Välkommen hem bara, säger jag! :) Di har lovat -26 imorgon, och snön e typ upp till fönsterkarmen :) Kanske du kan uppskatt de, men sjölv byri ja ha leidon! Fast ja älskar att eld i spisen :)

    Monica

    SvaraRadera
  2. Yeah, snart får jag se mytsi snö igen! ;)

    SvaraRadera