måndag 14 februari 2011

Tekniken går framåt!

Jag gillar Malmö stadsbibliotek. För det första har de ett väldigt fint lånekort.

Sen får en också förlänga lånetiden. Jag skulle egentligen måste åka över till Malmö imorgon och lämna tillbaka de lånade böckerna. Men tack till Malmö stadsbibliotek, så kom det ett mail igårkväll som påminde mig om att lånetiden höll på att gå ut, men att jag också kunde logga in på hemsidan och förlänga lånetiden. Sagt och gjort, nu är de lånade böckerna lånade ännu i en månad! Hur bra är inte det?

Kanske är detta intet nytt i dagens moderna bibliotek (jag fick även själv scanna böckerna, som i en mataffär, när jag skulle låna böckerna), men det var första gången jag har upplevt det. Bra grejer!

Nu hinner jag läsa färdigt Vaginamonologerna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar